Gwarancja i reklamacje

2 lata gwarancji na wszystko.

Jeśli w toku użytkowania produktu ujawniły się wady fabryczne, możesz na tej podstawie złożyć reklamację nie później niż w ciągu 30 dni od wykrycia wady. Przez złożenie reklamacji rozumiemy dostarczenie wadliwego towaru razem z formularzem reklamacyjnym do siedziby sklepu BodyCiaO.

Zanim wyślesz towar do reklamacji sprawdź, czy nie są to wady wynikające ze złego użytkowania ( np. pranie w zbyt wysokiej temperaturze), albo uszkodzenia mechaniczne, ewentualnie, czy nie jest to skutek normalnego zużywania się produktu w trakcie użytkowania.

3 proste kroki do reklamacji

1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny lub skorzystaj z własnego.
2. Zapakuj bezpiecznie towar wraz z formularzem reklamacji i, jeśli to możliwe, z dokumentem zakupu
3. Wyślij przesyłkę na adres naszej siedziby. Preferowana przez nas forma dostawy: Poczta Polska, list polecony.

Co dalej?

W ciągu 14 dni licząc od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy Cię o uznaniu, nieuznaniu lub częściowym uznaniu Twojego zgłoszenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmiemy następujące kroki:
- usuniemy wadę i bezpłatnie wyślemy towar pozbawiony wady,

a jeśli to nie będzie możliwe
- bezpłatnie wyślemy nowy, taki sam produkt pozbawiony wady,

a jeśli to nie będzie możliwe, gdy np. produkt się wyczerpie w magazynie:
- przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którego skutkiem może być wymiana towaru na inny lub zwrot gotówki za towar i przesyłkę.

Pobierz formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl